3 trendy tipy pro nakopnutí vašich sítí v roce 2023

23/1/2023

Buďte trendy v roce 2023.

Generace Z povládne na sociálních sítích i letos. Využívat je bude hlavně k vyhledávání informací. Denně využívá sociální média přes 80 % uživatelů z této generace.

Důležité je proto, zvolit správnou platformu, kde potencionální zájemce budete oslovovat.

Ještě více budou hrát prim krátká videa s poutavým obsahem, dojde tedy k tzv. “tiktokizaci”.  Samozřejmě jedním z klíčů k úspěchu bude autenticita, musí být video uvěřitelné. Získat více a více pozornosti půjde i přes livestream, což reflektují i sociální sítě. Většina z nich toto již umožňuje.

S nástupem a rozmachem NFT by měli počítat i značky a neopomenout nesmíme i influencery a jejich vliv. Nesáhnete vedle pokud oslovíte mikroinfluencery odpovídající vašemu byznysu.

LinkedIn na vzestupu. Tipy pro rok 2023.

LinkedIn se proměňuje jako divotvorný hrnec. Od září loňského roku doznal mnoha změn. Což mělo vliv i na algoritmus této platformy.  Hlavně na poli zobrazování příspěvků to mohli uživatelé pocítit. LinkedIn bude tlačit více pravidelné uživatele. Publikovat se vyplatí denně a to v dopoledních hodinách. Ovšem nejde o kvantitu, ideální je jeden příspěvek, je zjevné, že lepší je periodicita, nežli 3 příspěvky denně. 

Pro nakopnutí engagementu se nedoporučuje upravovat příspěvek brzy po zveřejnění, ani nijak komentovat. Vhodné je post doplnit o ucelenější info i pomocí komentářů, ideálně do 24 h od zveřejnění. Optimální počet # je 10 a rozsah 1200-1600 znaků. Pro zvýšení dosahu doporučujeme využívat různé formáty, které LinkedIn nabízí. Tak jako všude jinde i na LinkedInu se povede i videoobsahu, ideálně do 60 s ve formátu 1:1.

Barva roku 2023.

Barvou letošního roku dle Pantone je Viva Magenta. Viva Magenta s kódem 18-1750 bude trendy nejen v módě, ale napříč celým průmyslem. Dobře vědomi si toho jsou i nadnárodní společnosti a již barvu zařadili do svého sortimentu např. Motorola, jenž nabízí mobilní telefon v této barvě. Tato barva vibruje energií a elánem. Je to odstín, který má kořeny v přírodě, pochází ze sady červených odstínů a představuje nový signál síly: statečná, nebojácná, energická a optimistická.